Jak postupovat v případě, že bez zjevné příčiny nelze dokončit objednávku.
Mám vyplněná všechna povinná pole (označená hvězdičkou) a přesto mi v předposledním kroku objednávky nejde objednávka dokončit a systém mě na žádnou chybu ve vyplnění formuláře neupozorňuje (červený proužek se specifikací konkrétní chyby ve formuláři v horní části obrazovky). S největší pravděpodobností je na vině stará specifická verze webového prohlížeče Internet Explorer. Doporučujeme postupovat podle některého z uvedených způsobů řešení:
1. Nejrychlejším řešením je použít jiný prohlížeč, než který aktuálně požíváte. Doporučujeme tyto webové prohlížeče: Google Chrome, Opera a Mozilla Firefox.
2. Případně u aktuálně používaného prohlížeče odstranit historii prohlížení spolu s cookies.
3. Pokud i přesto máte pořád problémy, pomocí klávesy PrtSc (případně současně 2.klávesy Ctrl a PrtSc) pořiďte kopii stránky a zašlete nám ji přes kontaktní formulář. Objednávku obratem zaevidujeme a pošleme Vám na Váš e-mail potvrzení.
4. Můžete se také obrátit na náš online chat umístěný v pravém dolním rohu monitoru, nebo objednávku dokončit s pracovníky na naší zákaznické lince na čísle +420 725 722 347