Doprava a platba

Poštovné a balné - prodej v ČR
  • k celkové ceně nákupu Vám bude při nákupu do 1999 Kč s DPH připočteno poštovné
  • v případě, že celková cena Vašeho nákupu bude 2000 Kč s DPH a více, je poštovné a balné zdarma!
  • u nadrozměrné zásilky je způsob dopravy automaticky změněn eshopem, viz ustanovení níže
Poštovné a balné - prodej na Slovensko
  • k celkové ceně nákupu Vám bude při nákupu do 3000,-Kč s DPH připočteno poštovné
  • v případě, že celková cena Vašeho nákupu bude 3001,- Kč s DPH a více, je poštovné a balné zdarma!
  • u nadrozměrné zásilky jsou cena a způsob dopravy stanoveny individuálně
Nadrozměrná zásilka
  • jedná se o zboží, které nesplňuje váhový nebo rozměrový limit obchodních podmínek GLS nebo PPL. Jedná se o zboží, které je těžší než 31,5 kg, nebo takové, kde max. rozměry zásilky překračují 100 x 60 x 60 cm. V případě dopravy na Slovensko je to do nad 20 kg. Takové zboží tvoří vyjímku a způsob přepravy může být stanoven individuálně předem a se souhlasem zákazníka. Z nabízeného sortimentu jde především o prezentační, školní a promítací tabule, triptychy, kancelářskou techniku a tiskárny. V těchto případech si eshop vyhrazuje právo změny zákazníkem zvolené přepravní společnosti automaticky, bez předchozího upozornění, vzhledem k výše uvedených faktům a se zachováním rychlosti a komfortu přepravy
Doprava

Na našem eshopu nabízíme tyto způsoby dopravy balíků:

GLS na adresu

Po předání zásilky do rukou GLS obdržíte ze strany dopravce informativní e-mail s možností změny dispozic. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin. Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu. V případě dobírky je možno platit jak v hotovosti, tak i platební kartou. 

GLS Parcelshop

GLS Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek. Příjemce a odesílatel zásilky se nemusí vázat na určitý čas doručení a odeslání, balík lze vyzvednout v otevíracích hodinách Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí. Pokud jste si zvolili přímé doručení do GLS Parcelshopu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Zásilka je v automatickém zařízení na výdej zásilek k vyzvednutí po dobu maximálně 72 hodin od uložení do tohoto zařízení. Při uložení v Parcelshopu je zásilka k vyzvednutí po dobu maximálně 3-7 (podle typu eshopu) kalendářních dnů ode dne následujícího po jejím uložení. K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasílá GLS v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na Parcelshop dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

Ceny za dopravu po ČR

Balík GLS do 31,5 kg nebo 0,2m3 (doručení následující pracovní den). GLS Parcelshopy do 10-ti kg a max. 100 délky.

 Objednávka do 1999,- Kč  GLS na adresu 99,- Kč, GLS Parcelshop 59Kč *
 Objednávka nad 1999,- Kč  0,- Kč*, 

* U nadrozměrné zásilky je způsob dopravy stanoven prodávajícím individuálně.
* Limit pro výši objednávky se počítá z cen včetně DPH a bez dopravného.

Příplatky dle druhu platby
Způsob platbyCena v Kč včetně DPH
Dobírka (pouze ČR) 40,- Kč
ON-LINE Platby Gopay 0,- Kč
Platba převodem 0,- Kč
Zálohová faktura 0,- Kč
Balné 0,- Kč
Ceny za dopravu na Slovensko

Balík PPL Export Slovensko do 20 kg nebo 0,2 m3 (doručení do 2 následujících pracovních dní po dni podání)

 Objednávka do 3000,- Kč  156,- Kč (189,- Kč včetně DPH)
 Objednávka nad 3000,- Kč  0,- Kč*

* U nadrozměrné zásilky jsou cena a způsob dopravy stanoveny individuálně, zákazník bude včas kontaktován oddělením prodeje.

Prohlídka zboží

  1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
  4. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

Platební podmínky

  • Dobírkou (nelze na Slovensko)
  • Příkazem k úhradě z Vaší banky
  • GOPAY platební brána s možností zabezpečených on-line plateb kartou Mastercard a VISA nebo internetové bankovnictví KB, FIO, Raiffeisen banka, Mbank, GE Money, Volksbank, PayPal
V případě, že budete platit běžným bankovním převodem na účet 103900212/2250, jako variabilní symbol musí být uvedeno číslo objednávky. Zboží je vždy expedováno až po připsání kupní ceny zboží na tento účet!

Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Reklamace zboží poškozeného přepravou

Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží od přepravce, které je zjevně poškozeno, nebo je zjevně poškozen značným způsobem přepravní obal, který vyvolává důvodnou domněnku, že zboží uvnitř je poškozeno (platí i pro případy, kdy je na kartonu vidět, že byl vystaven působení počasí nebo vody). Proto prosím věnujte kontrole stavu zásilky zvýšenou pozornost, konkrétně povrchu kartonu, ochranné pásce a jakýmkoliv, i třeba drobným porušením a trhlinám. Zvlášť pokud bude karton protržený nebo budou zdeformované rohy, je to signál, že zboží nebude zřejmě v pořádku.

V případě, že kupující po otevření balíku zjistí fyzické poškození zboží, je třeba tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu (kupující podnikatel nejpozději do 3 prac. dní, kupujícímu spotřebiteli je doporučeno totéž) společnosti TEXPO-CZ s.r.o., která bude kupujícího informovat o dalším postupu. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení, včetně přepravního obalu a případné výplně. Při dodání poškozeného zboží má kupující nárok na dodání nového zboží, neboť závazek trvá, nebo může odstoupit od smlouvy z důvodu, že nemá již oprávněný zájem na pozdějším dodání zboží, kdy toto je povinen sdělit prodávajícímu současně s oznámením o dodání poškozeného zboží.

Rychlá doprava

  • GLS balík na adresu - 99,-Kč
  • GLS balík do parcelshopu - 59Kč
  • Osobní odběr - ZDARMA
  • Doprava a platba

Snadná platba

  • Bankovní převod 103900212 / 2250
  • Platební brána GO PAY
  • Dobírka

Kontaktujte nás

725 722 347
po - pá 8:30 - 16:00

Ověřený e-shop

Poštovné ZDARMA nad 1999 Kč
  • 04
  • 05
Nahoru